Scoutfit

Bij onze scoutinggroep dragen we geen uniform meer, maar eigen een shirt (polo) en een trui. Deze kleding noemen we de Scoutfit. Het is verplicht om de Scoutfit te dragen tijdens het draaien. Op deze pagina vind u alle informatie over de scoutfit en hoe deze te bestellen is.

Achter de schermen

Vroeger hadden we de kleding in eigen beheer. Vanaf het seizoen 2022-2023 zijn we daarmee gestopt, en bestellen we de kleding op bestelling bij onze leverancier. Deze leverancier koopt de kleding in en bedrukt de kleding. Als de kleding bedrukt is komt deze op scouting binnen en kunt u de kleding daar ophalen.

We hebben vaste bestelmomenten afgesproken met onze leverancier. Hierdoor kan het soms wat langer duren voor de kleding binnen is (als u bijvoorbeeld net na het vorige bestelmoment kleding besteld). De bestelmomenten voor seizoen 2023/2024 worden later bekendgemaakt.

Kosten

De kosten van de kleding zitten niet inbegrepen in de contributie. We verkopen de kleding tegen kostprijs en maken dus ook geen winst op de kleding.
De kosten van de kleding verschillen per maat en per kledingstuk. De kosten van de kleding zijn:

Polo:
Maat: 116, 128, 140, 152, 164 – € 18,50
Maat: S, M, L, XL, XXL, 3XL – € 20,50

Trui:
Alle maten: € 25,50
Leidingtrui: € 32,50 (toevoegen naam + € 2,50)

Bestellen

Bestellen van de kleding kan via een mail naar penningmeester@scoutingnieuwkuijk.nl met daarin de naam van uw kind, de maat van de kleding en de gewenste kledingstukken (polo, trui of allebei)

Kleur polo per speltak
Kleur trui per speltak