Locatie
Dit jaar gaan we naar Boxtel! Het adres is: Molenwijkseweg 5B, 5282KA Boxtel.
Aankomst
We verwachten alle kinderen op zondag 6 juli 2025 tussen 16:00 & 17:00 op bovenstaand adres. Om 17:00 zullen we het kamp officieel openen. Hierbij zijn ouders ook welkom.
Vertrek
Let op, de bevers gaan tot woensdag op kamp.
Ophalen (Bevers): woensdag 9 juli 2025 om 16:00 moeten de kinderen (en hun bagage) weer opgehaald worden.
Ophalen (overige groepen): zaterdag 12 juli 2025 om 09:00 moeten de kinderen (en hun bagage) weer opgehaald worden.
Kosten
De kosten voor het zomerkamp zijn dit jaar € 82,14 voor de bevers en € 128,50 voor de overige groepen. Dit bedrag wordt rond 23 juni 2025 doormiddel van automatische incasso van uw rekening afgeschreven. Hierover ontvangt u nog een email met de factuur. Indien u een 3e kind heeft welke ook meegaat op zomerkamp dan krijgt u hiervoor 20% korting. Mocht uw kind een Heusdenpas hebben dan krijgt u een korting van 50%.
Opgeven
Er kan tot uiterlijk 10 juni 2025 opgegeven worden voor het zomerkamp. Opgeven gaat via de onderstaande stappen.
1. Vul dit formulier in: Link naar formulier
2. Let op! Per lid dient een eigen formulier te worden ingevuld. Dit kunt u doen door het formulier nogmaals in te vullen voor het andere lid.
3. U dient voor elk kind een gezondheidsformulier in te vullen. Dat kunt u hier doen: hier doen
U dient het formulier digitaal in te vullen, te printen en te ondertekenen. Lever het daarna in tweevoud in bij de leiding.
4. Maak een kopie van het legitimatiebewijs van uw kind en voeg deze bij het gezondheidsformulier.
Ouderavond
Op maandag 2 juni 2025 is er een ouderavond voor verdere informatie over het kamp en over onze scouting in het algemeen. De ouderavond begint om 20u op de blokhut in Nieuwkuijk. Zou u bij het opgeven zo vriendelijk willen zijn om te vermelden of u naar de ouderavond komt, en met hoeveel personen?
Gezondheidsformulier
Bij ongevallen zijn wij verplicht om aan de hulpverleners een gezondheidsformulier te overleggen met alle medische gegevens van het kind. Uiterlijk een week voor aanvang van het kamp moeten wij daarom van ieder kind in tweevoud een volledig ingevuld en ondertekend gezondheidsformulier hebben ontvangen. Indien dit niet het geval is kan uw kind niet deelnemen aan het zomerkamp. Het formulier dient digitaal ingevuld te worden en tweemaal afgedrukt en ondertekend te worden ingeleverd bij de leiding. Wij willen u ook verzoeken om duidelijk te omschrijven welke medicatie uw kind gebruikt en wanneer deze moet worden gebruikt.
Het gezondheidsformulier met de titel ‘Gezondheidsformulier – Zomerkamp 2025 – Seizoen 2025/2026’ is geldig voor het zomerkamp van dit jaar én het gehele volgende seizoen. Check dus bij het printen goed of de titel overeenkomt. Het gezondheidsformulier is in te vullen via deze link.
Legitimatie
Sinds een paar jaar is het voor ieder kind verplicht om een eigen identiteitskaart of paspoort te hebben. Met name wanneer er zorg verleend moet worden wil de huisartsenpost of ziekenhuis graag een legitimatiebewijs, daarom is het noodzakelijk dat we van ieder kind een kopie van het legitimatiebewijs hebben. Deze kan u tegelijkertijd met het gezondheidsformulier inleveren.
Paklijst
Wat uw kind allemaal mee moet nemen op het zomerkamp kunt u hier vinden.
Bagage
Het is de bedoeling dat u de bagage, incl. de fiets zelf meeneemt naar het kampterrein bij het wegbrengen van de kinderen (de Bevers hoeven geen fiets mee te nemen).
Zakgeld
De Bevers, Welpen & Wolven mogen geen zakgeld meenemen.
De Scouts mogen een klein bedrag aan zakgeld meenemen.
Mobieltjes
Deze zijn voor de Bevers, Welpen & Wolven verboden. Scouts mogen een telefoon meenemen, inleveren bij de leiding en 1u per dag gebruiken.
Snoep en koeken
De kinderen mogen geen snoep of koeken meenemen tenzij voor de hele groep. Wilt u in het laatste geval er voor zorgen dat de naam van het kind erop staat en dat dit bij aankomst ingeleverd wordt bij de leiding, evenals het broodbeleg.
Heimwee protocol
Het heimwee protocol wat we binnen onze scouting hanteren is hier te lezen.
Kaarten
Uw kind weet het zeer te waarderen als er een kaart komt en is zeer teleurgesteld als hij/zij als enige geen kaart krijgt: dit gebeurt helaas ieder jaar weer. Kaarten kunt voor het kamp aan de leiding afgeven, of kunt u sturen naar het adres van de blokhut, zie bovenaan deze pagina voor het adres.
t.a.v. Scoutingkamp Scouting Nieuwkuijk “naam kind”.
Vergeten/vermiste spullen
Mocht het zo zijn dat uw kind op kamp spullen is kwijtgeraakt, dan kan u contact opnemen met de speltak van uw kind. De eerste twee zaterdagen van het nieuwe seizoen zullen wij ook alle gevonden voorwerpen in de grote zaal uitstallen, zodat u kunt komen kijken of er iets van uw kind tussen zit. Alles wat er daarna blijft liggen verdwijnt in de kledingcontainer